onsdag 26 maj 2010

Godsaker till pappas 60årsfest =)

Buffebordet där de fanns allt från pajer till olika kötter, såser , potatisgratäng & potatissalla & annat smått & otroligt goda saker =)
Mums =)

Vaniljcupcakes med vitchokladfrosting & dekoration i Sp

Många blev de =)

CakePops

Tårtan som var gjord av ljusna bottnar, glasscream, chockladmousse & spacklad me grädde & täckt & dekorerad i SP

Tårtan igen

De som jag gjort till festen var cakepops, tårta, cupcakes, småpajer, mumsbitar & min favorit kladdkaka me after eight...=) Sedan så had ejag även bakat tre sorters bröd varav jag inte hann fota & bilderna här på våran hallgolv eftersom jag glömde bort & fota när de stod inne men jaja =)
I helgen som kommer har jag fått min första beställning på 3 tårtor..Inte nåägon okänd beställare men de e svärmor som beställt till svärfars 60års fest...Liknade tårta som jag gjorde till pappa min så de blir nog bra =)

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vilket smarrigt buffebord!! :))

Och jättefina tårtor och andra bakverk! :)) Superduktig!

Min pappa heter också Jan :P