onsdag 30 mars 2011

Våran dotter är född

Den 24 februari föddes våran underbart söta dotter Lilly..Så varken lust till att laga mat eller att baka har funnits eftersom vi mest har varit på sjukhuset med henne då hon dels behövde hjälp i början pga att hon var förtidigt född men sedan så har hon även en hormonsjukdom som har gjort de lite jobbigt...Men nu när hon börjar bli lite mer stabil och medicinen börjar sakta men säkert anpassas efter henne så börjar min ork, enerig och bakar & matlagar lust att komma tillbaka...SÅ nu har jag hittat massa nya recept jag ska testa, både inom mat & bak så håll utkik =)

Men för att fira lillans 1 månads dag så åt vi de goda muffins som jag gjorde innan hon föddes och på där spritsade jag creamcheese frosting och strödde på lite strössel...

Här är vårat fjärde underverk 1 månad och alla i familjen avgudar henne

Inga kommentarer: